4 Haziran 2013

Film: Hızlı ve Öfkeli 6 || Justin Lin



Klasik hızlı bir giriş, mutlu bir aile ve güm! Her şey darmadağın.

Hızlı ve öfkeli 6 çok ütopik bi filmdi. Normal de bu film serisini az çok takip ederim, kendi anlarının olduğunun çok da farkındayım. Biraz da bu yüzden seviyoruz hani. Ancak bu filmde ayrıydı, neden bilemiyorum. Belki bu Dom'un Neo gibi uçması, Morpheus gibi duvarlara kafa atacak kıvama gelmesiydi; filmi izleyenler ne demek istediğimi biliyor.
Fragmandan izlediğiniz üzere ölüler diriliyor, uçaklar patlıyor arabalar gene uçuşuyor...

Filmin sonu bana yetersiz ve saçma geldi.

Aynı zaman da mantıklıydı da. Filmin sonunda çok güzel bir sürpriz yaşıyoruz ve tahminimce ağabeyi görüyoruz. Tabi 7'yi izlemeden bilemeyiz.

Komik sahnelerle de süslenmişti, çok fazla testosterona boğulmuştuk. Kedi kavgaları da araya bir tutam serpilmişti. Şok eden sahneler var gerçekten de.

Harika bir film değil, vakit geçirmek için izlenebilecek bir film. Ben çoğu anlarda sıkıldım. IMAX olmasa kesinlikle izlemeye değmeyecek bir film. Bu IMAX'e de çok taktım bu aralar. Sonum hayır ola.


Bu filmin gazına gelip seriyi baştan izlemeliyim dedim ve ikinci filmi izlemekte karar kıldım. Bir de be göreyim! Eve Mendes! Beklemiyordum :)

Bu filmde olan bir çok karakter orada katılmış. Yani bundan şunu çıkarıyoruz: ilk iki filmi izlediyseniz gerisi önemli değil. GERÇEKTEN.
Oda güzeldi. Ancak sinemada izledikten sonra PC'de ikinci filmi [Bayağı da eski hani] izlemek tatmin etmedi.
Ona da bir 3 veririm. Yavaş yavaş serinin diğer filmlerini de izleyeceğim.




17 yorum:

  1. Sümeyye4.6.13

    Neden bu aralar yeni kitap yorumları yok

    YanıtlaSil
  2. Okumuyorum çünkü, yaza saklıyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. Gabriella Patrick5.6.13

    Vin Diesel'in oynadığı bir aksiyonun kötü olma ihtimali var mı ki??

    YanıtlaSil
  4. Çok abartı sahneler vardı Gabriella :D

    YanıtlaSil
  5. Gabriella Patrick7.6.13

    Farketmez. Adam, adam yani. Tam adam. Onun çektiği aksiyonlar da tam aksiyon oluyor. o.O :)

    YanıtlaSil
  6. Ben en çok Riddick severim, 3. de geliyor diye duydum. :D Güzel yapıyorda her filminde tema aynı o biraz bozuyor.

    YanıtlaSil
  7. aykut17.6.13

    bu serinin son filmi değilmi arkadaşlar ben öyle biliyorum

    YanıtlaSil
  8. Çıkan son film, ancak filmin sonunda devamının olacağı mesajı var.

    YanıtlaSil
  9. Gabriella Patrick22.6.13

    Maksat aksiyon isteyen hormonlarımızı görsel olarak doyurmak :) gerçek hayatta kalp kaldırmayabilir :>

    YanıtlaSil
  10. Son filmi izlemek için bende baştan aldım izlemeye. 1-2 ve 5'i sevdim. 3 özellikle çok gereksizdi tek güzel yanı Han'dı :D Ama 5 <3 Johnson ve Diesel'i kim bir araya getirdiyse tebrik etmek lazım. 6'yı da çok merak ediyorum (:

    YanıtlaSil
  11. :) 6'da bazı sahneleri çok komik ama izlenilemez değil. Düşüncelerinş çok merak ediyorum, izleyince haber ver :))

    YanıtlaSil
  12. Dayanamadım çekim biraz kötü de olsa izledim. Dom'la ilgili söylediklerine harfiyen katılıyorum. Adam bildiğin Sıpaydi olmuş kanatsız uçuyor. Tamam kendisini severim de abartmaya gerek yok yani.
    Filmin sonunun saçma geldiğini söylemişsin ya, tahminen 3'ü izlemedin henüz. Onun ile bağlantısı süperdi bence. Hatta 3'den 4'e geçince ne oluyoruz bu adam gitmedi mi demiştim. 7'ye de süper bağlama olmuş. Yine de Han'a yapmayacaklardı bunu :( Affetmeyeceğim...
    Ve son sahne... 7. filmde ne yaparım bilemiyorum. Diesel ve Johnson ikilisi bile error verdiriyor, bir de Statham... Yok, yok bu kadarına dayanamam (:

    YanıtlaSil
  13. 7 evet büyük süprizler barındırıyro cidden de. 3'ü hatırlamıyorum biliyor musun. İzlemiş te olabilrim, sallıyorda olabilirim. :D Ama yakın zamanda tamamlayacağım. Değil mi ama bildiğin Matrix ifenim Spaydi karışımı adam. huh dedirtiyor. :D Sinemada çekilir ama evde nasıl bilemeyeceğim. :D Kötü çekim tüh ya :(

    YanıtlaSil
  14. Yazarım belki :D Ya da buraya yazarım. :D Ruh halime bağlı :D hıhı.

    YanıtlaSil
  15. Çok kötü gerçekten de. Hele gece çekimleri çok olunca çoğunu karanlık izledim :(
    3'ü izlediğinde yorumunu merak ediyorum. Yazarsan tabi (:

    YanıtlaSil
  16. Musti musti7.7.13

    6.seride yaşanan olaylar aslında 3. Seriden önce yaşanmış oluyor. Yani 6.filmin sonunu 3.filme yani Tokyo drifte bağlamışlar.bundan dolayı vin dieselin 3.filmin sonunda Tokyo'da ne işi olduğunu açıklıyor. Süper bir olay yapmışlar helal olsun...

    YanıtlaSil